Референце

  1. Milić, S., & Simeunović, V. (2017). Possibility of Identifying the Logical-Mathematical Giftedness with Students of Lower Primary School Grades through Evaluations. Journal of Education and e-Learning Research, 4(4), 154-162.
  2. Милић, С., & Симеуновић, В. (2017). Утицај научно-технолошких промјена на разумијевање феномена даровитости. Нова школа, XII(1), 141-148.
  3. Milić, S., & Simeunović, V. (2016). The Role of Expert Assessment in Early Identification of Above Average Abilities of Gifted Students. Bulgarian Journal of Science & Education Policy, 10(2), 297-313.
  4. Милић, С., & Симеуновић, В. (2016). Школско законодавство као основа за иновирање наставног процеса у раду са даровитим ученицима. Нова школа, XI(2), 9-17.
  5. Симеуновић, В., & Милић, С. (2015). Системски развој даровитости путем јасног дефинисања исхода у настави. Нова школа. X(1), 67-77.
  6. Simeunović, V., & Milić. S. (2014). Identifikacija darovitosti kod učenika nižih razreda osnovne škole putem procjene. Zbornik radova sa naučnog skupa 14. Dani Mate Demarina, Učiteljski fakultet Zagreb, pp. 263-273.
  7. Симеуновић, В., & Милић, С. (2013). Дефинисање компетенција наставника за рад са даровитим ученицима у складу са европским стандардима. Нова школа, VIII(2), 40-51.